Je bent nu hier:

Home > De community > Vrienden > Hans Snel's vrienden
Sorteren op:

Urmila Jagroep

Ik ben mama. Wil graag werk en kinderen combineren en wil daarom graag thuiswerken. Ik ben een liefhebber van Almere en daarom ook ambassadeur.

Ton van den Berg

Kijk ook eens op de website van het bewonersplatform www.platformalmerecentrum.nl

Joost van den Donk

Ik ga woensdag 15 juni een ochtend Beatrixpark doen.. midgetgolfen, hamburgers etc.

Jolanda Simons

BedrijvenTraject Schaalsprong Almere 2030 is klaar. Je kunt je aanmelden.Er kunnen maximaal 30 bedrijven uit Almere deelnemen aan dit exclusieve all-inclusive programma.

ErikSmit

Werken en voetbal kijken

Anita van Breemen

In Almere wordt momenteel door Karweiplus en gecommitteerde bedrijven de laatste hand gelegd aan een zeer opmerkelijk product om een spin of een onwelkom insect, eenvoudig en snel te vangen. En dat op diervriendelijke wijze! De duurzame insectenvanger komt volgens planning in 2012 op de markt, en wordt ontwikkeld met steun van Syntens en Ontwikkelingsmaatschappij Flevoland in Flevoland. http://www.syntens.nl/Artikelen/Artikel/Diervriendelijke-insectenvanger.aspx

Patrick van Dusschoten

Warm, aan 't werk...

Nienke

Dinsdag kandidaten selecteren en gesprekken inplannen voor de periode van mijn verlof. Dat voelt toch best een beetje raar...